Sko- och väskbloggen 1

Jag har bestämt mig för att försöka vidga min läsekrets, och därför ska jag försöka attrahera nya målgrupper. Eftersom modebloggare som Kenza, Blondinbella och Kissie har så många läsare, tänkte jag att de kan dela med sig lite. Faktum är att jag redan har gjort liknande förut, bl.a. skrev jag några olika modeinlägg om underställmellanlager, skallager och värmelager. Dock tänkte jag nischa mig lite mer denna gång, och vända mig till mognare och köpstarkare grupper.

Ja, det är precis det du längtat efter, en sko- och väskblogg! Över till dagens outfit. På fötterna har jag ett par gula LaSportiva Nepal Extreme, vilka matchas med en Golite Pinnacle-väska som följer årets trend och är i en läcker grön nyans. Denna outfit är definitivt för den viktmedvetne som vill göra snabba turer i t.ex. Alperna. Som bijouterier har jag valt ett par passande kammar i storlek 4 och 5. Titta in i bloggen imorgon för fler sko- och väsktips! :)

Till topps! /Joel



Kommentarer
Postat av: Linus

Haha, mycket bra! Om du inte, med det här inlägget, fått fler läsare än blondinbella och kissie sammanlagt så måste det vara något allvarligt fel?!

2010-05-07 @ 19:53:34
Postat av: K

Äntligen!

2010-05-07 @ 23:40:56
Postat av: Joel

Linus: Ja, jag är rädd för att jag kommer att göra dem båda arbetslösa.



K: Jepp, nu väntar jag bara på ruschen som kommer att överbelasta blogg.se:s server.

2010-05-08 @ 09:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0