Punta Arenas

Nu är jag här! Mina utsikter för att få sätta mina fötter på Antarktis har nu blivit riktigt goda. 
 
Resan gick bra, även om den var lång. Mitt bagage kom också fram, vilket annars var min största oro. Höll dock på att bli av med den på flygplatsen i Punta, då en annan snubbe tagit min i tron att det var hans egen. Jag hade sett en väska med väsköverdrag som mitt, tog den först men lade tillbaka den på bandet när jag insåg att den inte var min. Jag väntade ett tag och kom då på tanken att förra väskans ägare kan ha tagit min. Så jag okulär-skannade runt och mycket riktigt så hade en annan kille tagit min. Vi redde ut missförståndet.
 
Jag blev hämtad av ALE och Nate som gjorde en genomgång av min utrustning på B&B:et. Ska kanske fixa mig nya överdragsbyxor. Har ju inga så varför inte. Träffade Pete och Liz.
 
Senare gick vi och åt middag tillsammans med resten av gänget. En annan svensk, Anders, och en britt och en jänkare. Allt som allt sex personer.
 
Nu ska jag äta frukost, men jag lär hinna uppdatera fler gånger innan avfärd.
 
Till topps! /Joel 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0