Ingen information

 
Nej, det var just det. Jag vet ingenting mer än att de tog sin topp i lördags. Sen dess har det varit tyst ifrån Antarktishållet. Jag kan mest ägna mig åt att gissa, och jag gissar på att rutten är ungefär att ta sig tillbaks till Base Camp, att invänta bra väder för att flyga till Union Glacier, och att där invänta bra väder för att flyga till Punta Arenas, Chile. Hur långt de har kommit på denna rutt vet jag ingenting om.
 
Flygbolaget som skulle höra av sig inom 48 timmar har efter 72 timmar fortfarande inte hört av sig, så något hemresedatum finns inte heller, men med tanke på att jag inte vet var Joel är någonstans, så avvaktar jag med att höra av mig till dem.
 
Någonstans mellan High Camp på Mt Vinson och Punta Arenas - det är där jag ska börja leta! Skönt med en begränsad yta, liksom. ;)
 
Mot nya höjder! /Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0