Ett särskilt tack

Vill jag givetvis rikta till Kristina för hennes hjälp med bloggen! Inläggen är välskrivna och korrekta. Det är sällan hon får fullödig information, men med research och slutledningsförmåga, så blir det alltid bra. Det känns tryggt att veta att hon hjälper till när det krisar, oavsett om det gäller väderprognoser eller telefonnummer till ambassader.
 
Sedan är hon också värd beröm för att hon står ut med en snubbe som jag. Det är inte lätt alla gånger. Jag förstår att det finns ett mått av oro inblandat när jag är ute på mina eskapader. Det är väl känslan av att alltid inte veta, eller kunna göra något åt det som tär.
 
Det krävs minst lika mycket mod och tapperhet att vara den som är hemma som den som flänger runt. Så, ett uppriktigt tack till dig, Kristina!
 
Mot nya höjder!
/Joel

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du och jag, Joel.

2015-01-15 @ 22:35:50
Postat av: Anonym

Du och jag, Kristina.

2015-01-16 @ 18:01:29
Postat av: Joel

Men va fan! Jag är ingen robot. Kan tydligen inte kommentera med namn om man inte bekräftar det först.

2015-01-16 @ 18:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0