Umpa Lumpa*


Kanske undrar du vad jag har för planer härnäst? Jag har ju pratat om Antarktis ett tag, men det blir eventuellt inte nu till jul som jag tidigare tänkte, utan jag skjuter fram det till julen 2016.
 
Anledningen är att jag har börjat fundera på att åka till Umpa Lumpa. Tyvärr kan jag inte berätta så mycket om den toppen av olika anledningar. För det första så är det inte klart att jag åker, då jag måste få klartecken från klätterkamrater och från min arbetsgivare.
 
Jag kan väl berätta så mycket att berget ligger på vägen mot Antarktis, och att från de bilder jag har sett så är det ett mycket vackert berg.
 
Till topps! /Joel
 
* Umpa Lumpa är Kristinas benämning på berget som egentligen heter något annat ;)

Kommentarer
Postat av: Anders

Hörru din fuling, att lägga upp en bild på Denali! Jag gissar på ett visst klädmärke på väg mot Antarktis eller ett berg för uppåtsträvande (aspiring) kockar.

2015-02-26 @ 07:06:51
Postat av: Kristina

"....då måste jag få klartecken från klätterkamrater och från min arbetsgivare." Vilken av dem är jag?!? ;)

2015-02-26 @ 11:43:32
Postat av: Joel

Anders, Jo, jag valde en bild från mitt Alaskaäventyr. Fin bild om inte annat.

Kristina, Ditt klartecken är det viktigaste av dem alla!

2015-02-26 @ 14:21:25
Postat av: Kristina

What will Luna say? ;)

Det är för tillfället på!

2015-02-26 @ 17:48:49
Postat av: Therese

Hmm... Tror jag lägger ett finger med i spelet jag med! ;)

2015-03-04 @ 14:12:14
Postat av: Kristina

Bra där, Therese! Du är i mitt lag!

2015-03-05 @ 12:20:52
Postat av: Joel

Ingen vill vara i mitt lag, snyft :'(

2015-03-05 @ 18:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0