Hit eller dit?

Det är tyvärr lite stilje på bloggfronten, vilket dels hänger samman med jobbet, dels att det råder viss osäkerhet kring mina bergsplaner.
 
Just nu har jag två spår, Umpa Lumpa* i oktober eller Antarktis över jul. Faktum är att även detta är avhängt vad som händer på jobbet. Förhoppningsvis får jag besked senare i vår om jag kan vara ledig i oktober. Då blir det Umpa Lumpa*, i annat fall siktar jag in mig på Vinson.
 
Träningen blir lite lidande av att jag inte har ett spikat och klart mål. Dessutom avvaktar jag med de exakta förberedelserna. Men allteftersom det klarnar framöver kommer jag att kunna fokusera på uppgiften, och då brukar jag också bli lite mer aktiv på bloggen.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0