Long time, no see

Jag får be om ursäkt för min långa tystnad, men semestern från bloggen och allt vad berg heter blev lite längre än vad jag hade tänkt mig. Nytt jobb, mycket arbete osv. m.m. etc. Faktum är att träningen också har legat nere under tiden. Dels för att jobbet och en liten kattunge har tagit min tid och energi, dels för att det är svårt att motivera sig när det inte finns något påtagligt mål.
 
Jag har dock tankar på att åka till Antarktis denna jul, men samtidigt har jag hamnat i ett litet dilemma. En annan gammal dröm jag har är att köpa mig skog med en liten sjö. Det får gärna finnas en liten jaktstuga på marken, men om inte så blir det att bygga ett Attefallshus. Det blir alltså en fråga om prioritering av mina medel. Att åka till Antarktis går med dagens dollarkurs på runt 300 000. Klart värt det, men det innebär att jag måste skjuta upp min dröm om en egen skog. 
 
Nåja, det är inte värre än att en dröm går i uppfyllelse inom kort, medan den andra får vänta lite.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Hejsan Joel,
Kul att du e tillbaka;) Har saknat dina inlägg.
Hela livet består av prioriteringar:)
Follow your dream;)
Pergite!
Kenneth

2014-09-22 @ 18:59:33
Postat av: Joel

Tack! Jag är tacksam för att jag ändå har mina drömmar i mina egna händer.

2014-09-22 @ 21:41:19
Postat av: Johan

Äntligen! Som jag har väntat :)

2014-09-26 @ 06:44:41
URL: http://jsandevarn.se
Postat av: Joel

Johan, ledsen att jag dröjt så.

2014-09-27 @ 07:30:07
Postat av: Johan

Haha, ingen fara stiltje på min blogg också :)

2014-09-28 @ 14:17:18
URL: http://jsandevarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0