Resesällskap

Eftersom jag har för avsikt att göra Mt Vinson på ett självständigt sätt kräver flygoperatören att vi är en grupp på minst tre personer. Det är inte det lättaste att hitta två andra som har viljan att satsa den tid och de pengar som krävs för detta. Jag har ju efterlyst folk här på bloggen samt på Summitpost.
 
Dock kan jag lämna en glädjande nyhet i att jag verkar ha fått napp från en person. Jag bedömer att det är en seriös person. Nu återstår bara att hitta en tredje person, så kan vi börja boka kalaset. Jag har varit i kontakt med en kille på Summitpost som verkade hyfsat intresserad och förmodligen 100% seriös om han väl bestämmer sig. Sådant gillar jag. Alltför många gånger har man slängt ut frågan och personer har svarat, men när det börjar bli lite mer seriöst så backar de.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0