Turskidor och pulkadragning

Eftersom det blev en så fin vinterdag, bestämde jag och Kristina oss för att åka på en skidtur. Dock inga fjantiga förpreparerade spår, det var turskidor som gällde och ospårat. Jag gjorde det som ett träningspass, så jag fyllde min turpulka med 35+ kg, sedan begav vi oss upp i Jungrubergsområdet. Det är ganska otroligt hur man kan ta sig fram med bra stighudar, trots motlut.
 
 
Ungefär efter en timme satte vi oss vid en rastplats, med underbar utsikt, och åt äggmackor och drack termoschoklad. Det var riktigt najs. Sedan begav vi oss hem, och totalt blev det 100 minuter effektiv belastningsträning för min del.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0