Stockholmshelg

Jag har precis kommit hem från en Stockholmshelg. Jag var supportteam till Kristina som sprang Stockholm halvmarathon i lördags. Det gick riktigt bra, 2.02.40. Hon fick guldmedalj, också :) Faktiskt blev jag lite inspirerad själv till att börja springa mer. Kanske ställer jag upp nästa år.
 
I övrigt, så blev det en sväng förbi Alewalds och inköp av den nya boken Stora boken om klättring av Nils Ragnar Gustavsson (Calazo förlag). Jag kan väl inte säga att jag kunde läsa något nytt i den, men det är givetvis en bok man måste ha i bokhyllan. Utöver boken köpte jag mig ett par nya syntetkalsonger, Björn Borg. Nu var det faktiskt förpackningen som jag blev mest glad över, då den kommer att bli en utmärkt necessär. Endast tretton gram!
 
Till topps! /Joel
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag var som bäst i uppförsbackarna!

2012-09-16 @ 19:26:56
Postat av: Joel

Det är all backträning som ger resultat ;)

2012-09-16 @ 19:40:49
Postat av: Robin H

Har läst lite i den boken men inte köpt den, köpte Freedom of the hills istället men den har du säkert också ;)

2012-09-17 @ 11:10:44
Postat av: Joel

Jag har faktiskt inte den boken, men har bläddrat lite i den.

2012-09-17 @ 21:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0