Träning v19

Jag har nu kunnat börja köra bänkpress igen efter en lång och efterhängsen axelskada. Den är nästan helt bra nu. De senaste gångerna har jag börjat närma mig gammal god form. Senast klarade jag 90kg galant i bänk, men var nog slut på energi i musklerna, då jag redan kört igenom hela kroppen en hel timme. Jag måste dock kunna springa mer frekvent om jag ska nå mitt mål med att bli vältränad (löpa milen sub 40 och bänka 100kg på samma dag). Bänkpressen klarar jag nog idag, men sub 40 på milen kan jag nog inte göra. Jag får börja köra mer löpning efter pollensäsongen.

Cykel till jobbet, må-fr
Innebandy i tisdags och torsdags (60 min )
Styrketräning i onsdags och fredags (60 min)
Totalt 390 min
Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Kristina

Mindervärdeskomplex - check!

2012-05-14 @ 21:58:15
Postat av: Joel

Jag får det varje gång du brottar ned mig

2012-05-15 @ 08:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0