God jul!

Imorgon åker jag upp till Boden för ett välbehövligt jullov. Denna höst har inneburit mycket jobb, vilket har speglat sig i min träning. Dock hoppas jag på att kunna ändra lite på det till våren. Det är ju trots allt inte så länge tills vi åker till Yukon.
 
Nåja, igår hade jag nästäppa, vilket jag brukar få när jag tränar riktigt mycket. Konstigt, men jag var faktiskt glad över det.
 
Avslutningsvis vill jag önska Kenneth en god tur. Han åker till Aconcagua på julldagen för att göra ett försök på den "vita väktaren".
 
Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Tack för det och att du har din sida här. Du har inspirerat mig mycket och gett mig goda råd. Detta uppskattar jag mycket.

En god jul till dig och din familj.
Pergite!

2012-12-22 @ 14:56:12
Postat av: Joel

Tack själv! God tur!

2012-12-22 @ 15:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0