Rapporter från ett alpinisttält

                                                      

Han är rolig, Joel. Vissa delar av hans sms är till mig, och vissa är inte det. Jag tror att de underförstått är till för den här sidan. Att skriva sånt som "Green Gully 5 IV" till mig, är liksom inte riktigt hans vanliga stil. Mer till er än till mig - varsågoda! :) Lyckad klättring var det, i alla fall. Idag är det dåligt klättringsväder, men Joel är mycket sugen på en tur till toppen ändå. Iain är inte riktigt lika laddad. Kanske blir det en solotur. Jag röstar i så fall på att han tar autostradan, den där som de gamla mostrarna stapplar sig upp för. Även om de kanske inte gör det just när snön vräker ner.

Mot nya höjder!
                             /Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0