God jul önskar Kristina!

Hm, paketet under granen ser inte ut som varken isyxor, skaljacka eller ryggsäck. Vad bra, jag tror att jag kan låna mig fram ett tag till... Jag gissar på ett snyggt underställ - fast det skramlar ju så mycket om det?!?

Jag smyger in och lånar Joels blogg, för att önska er en fridfull jul. Tack för sällskap och feedback under året, speciellt under de där fem Pamir-veckorna som var en utmaning både på plats och på hemmaplan. Nästa år gör vi oss en bättre deal, eller hur? ;) Vi börjar redan om en vecka, jag stannar vid tangentbordet när Joel drar söderut.

Allt gott för 2012! Mot ständigt nya höjder!
                                                             /Kristina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0