I väntan på nå' gott

Jag vet att det inte är lika spännande att följa min blogg när jag inte har ett utsatt mål. Det är som en helt annan grej att kunna följa med i den process det innebär att planera och genomföra en expedition. Jag har tidigare skrivit om olika alternativ, och egentligen väntar jag bara på att fatta ett beslut. Vad är det då som får mig att tveka? Jo, grejen är så att när jag väl har bestämt mig för något, så gör jag en helhjärtad satsning. Någon halvmesyr fungerar inte för mig. Det är sådan jag är, och kanske förklarar det varför jag har så bra statistik. Nåja, det jag vill säga är att jag inte är overksam. Faktum är att jag är i kontakt med en rad olika personer osv. i fråga om Puncak Jaya/Carstensz och Vinson. Ett slutgiltigt beslut lär komma inom en snar framtid, så håll ut :)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Anvi

Ahhh så det är Godot vi väntar på? Då lär det dröja.

2010-09-15 @ 23:14:43
URL: http://villut.se
Postat av: Anonym

Anvi: Mm, om vi väntar på Godot, men nu väntar vi ju på Nå' gott :)

2010-09-16 @ 08:46:52
Postat av: Anvi

@anonym: Se på bilden!

2010-09-16 @ 09:39:02
URL: http://villut.se
Postat av: Kristina

I väntan på Va'då...,kanske?

2010-09-16 @ 15:10:38
Postat av: Niklas

Hur skall Elbe göra?

2010-09-16 @ 16:58:33
Postat av: Joel

Anvi: Nu var den anonyme jag, mitt namn råkade försvinna :)



Kristina: På bättre tider, månne?



Niklas: Faktum är att jag inte har någon klätterkamrat bestämd. Vem jag åker med är ännu öppet.

2010-09-16 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0