Det förklarar saken

Alltså, varför jag är så glömsk. Jag som hela tiden trodde att det hade med att jag har mycket att tänka på. Ni vet, jobb, bergsförberedelser och sånt. Nu vet jag dock att det är all höghöjdsvistelse som göra att jag glömmer bort så viktiga saker som vilket år Volvo 240 slutade tillverkas, eller vad Karl XII:s hund hette. Men än så länge glömmer jag mest bort pompekunskaper. Hur det kommer sig kan ni läsa i denna artikel i Outside. Apropå det, så minns jag nu att jag faktiskt har skrivit om detta i ett tidigare inlägg.

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: K

Du glömmer ju helt bort att var taktisk inför förhandlingar, till exempel... Och jag heter Kristina, ok?!? ;)

2010-10-08 @ 22:36:06
Postat av: Joel

Asså, nu tycker jag att du ställer höga krav på mig. Ska jag minnas allt det där?

2010-10-08 @ 23:16:24
Postat av: Anvi

Jag hade tänkt skriva något klatschigt här, men nu glömde jag bort det...



Men jag kan fylla på din oerhörda bank av pompekunskaper. Hon har tydligen tagit något nytt världsrekord nedåt. Var i någon tv-soffa i veckan. Och så skall hon upp på Everest utan syrgas, tror jag det var. Hoppas hon läst senaste forskningen om syrebrist.

2010-10-09 @ 10:06:15
URL: http://villut.se
Postat av: Anvi

Om det var den Pompe du menade?

2010-10-09 @ 10:11:40
URL: http://villut.se
Postat av: Joel

Anvi: Det var vovven jag tänkte på, men jag läste att hon slagit ett dykrekord. Kul för henne. Hon behövde nog det med tanke på fadäsen på Shishapangma.

2010-10-09 @ 19:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0