Hjärtefråga

Ja, man kan ju se vad som ligger mig varmt om hjärtat, sett till de kläder jag har. Det är faktiskt en stiliserad bild på Denali på fleecetröjan. Visserligen står det McKinley, men det är bara ett annat namn på berget. Det andra berget man ser på t-shirten under är Matterhorn. Faktum är att jag planerar en bestigning av denna Alpernas pärla under slutet av juli eller början av augusti. Om allt går enligt mina förhoppningar, så kommer jag att bestiga de två berg som är avbildade på mina kläder till sommaren :)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Anvi

Skall du hinna före till Matterhorn också? Hmm. Har också tänkt på den fast nästa år och träna med några andra toppar i år, men skatteverket ville annorlunda. Får se nästa år...



Får nöja mig med Galdhöpiggen och Glittertind med barnen så länge.



2010-05-04 @ 16:07:24
Postat av: Joel

Mm, det är faktiskt ekonomin som är begränsningen. Matterhorn beror lite på hur mycket pengar som det går åt i USA.

2010-05-04 @ 19:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0