Medvetet hån?

Imorgon börjar jag min resa mot Alaska. Jag kommer att försöka uppdatera bloggen i möjligaste mån. Dock har jag ordnat med en ersättare under tiden som jag inte kan meddela mig. En lite lustig grej är att min ersättare upplever att mina storskor medvetet hånar henne. Kanske är det pga. att storskorna är ganska lätta på foten och förutom att vi ska svettas ihop kommer de att värma mig under kalla nätter. Nåja, i ärlighetens namn ska det sägas att de må ha de rätta formerna, men de luktar ganska illa (inte än, men det kommer de att göra).

Förstår ni vad min ersättare menar med att skorna står och hånar henne?

Till topps! /Joel


Kommentarer
Postat av: Niklas

Vi är givetvis många som kommer vänta på dina rapporter med spänning Joel, och ser fram emot dina vanliga detaljerade inlägg när du är åter.

2010-06-10 @ 19:06:38
Postat av: Joel

Tack Niklas för dina uppmuntrande ord! :)

2010-06-10 @ 21:19:55
Postat av: Ken

Ser fram mot att följa ditt äventyr och framgång.

2010-06-11 @ 18:56:50
Postat av: Linus

Lycka till, ska bli kul att följa rapporteringen. Var försiktig och tydlig med rapporteringen hem :)

2010-06-12 @ 02:56:02
Postat av: Joel

Ken: Tack! Förhoppningsvis blir det en framgång :)



Linus: Jag ska vara försiktig och tydlig med rapporteringen :)

2010-06-12 @ 06:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0