Knivstigen



Tänkte bara meddela att jag ska ut på en kortare tur utmed Knivstigen. Jag har varit och gått där tidigare (läs om det här). Min förhoppning är att även denna tur ska bli rofylld och trolsk. Men till skillnad från den gången så har jag nu sällskap av Krha, Jaha och Joha. Jag tror att vi alla ser fram emot detta. Övernattning kommer att ske i tält vid den gamla kolarkojan. Där ska vi grilla hamburgare över öppen eld, dricka varm choklad och grilla mashmallows :)

Det är fredag, så det blir en hel del fredagsmys tills elden falnar och dör...

Till topps! /Joel


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hmmf, när senast hette jag Jaha, egentligen?;D

2010-08-27 @ 17:18:03
URL: http://jordgubbe.bloggagratis.se
Postat av: Joel

Förlåt, jag brukar förkorta namnen på dem som jag omtalar i min blogg. Det är egentligen av omtanke, men eftersom jag nu förstår att du vill att man skriver ditt riktiga namn, så kommer jag att göra det i fortsättningen :)

2010-08-28 @ 17:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0