Jämtlandstriangeln

Jag har nog inte berättat det, men jag har en skidtur inplanerad i månadsskiftet april-maj. Det är jag och två vänner/kollegor som redan i höstas kom överens om att vi ville skida den klassiska turen; Jämtlandstriangeln. För dem av er som inte vet vad det är för någonting, så går denna tur mellan tre de berömda fjällstationerna Storulvån, Sylarna och Blåhammaren i Jämtlandsfjällen. En tur på dryga 45 km. Jag behöver verkligen en tur på skidor med tanke på Grönland.

Ibland kan det bli lite väl späckat schema, men att jag skulle stå över något jag har kommit överens om att göra, finns inte på världskartan. Jag har svårt att förstå personer som säger att de ska med på saker, t.o.m. kan det ha varit de som initierat allt, för att sedan dra sig ur. Jag blir ofta tillfrågad om jag vill vara med på än det ena än det andra, men jag svarar aldrig slentrianmässigt. Tackar jag ja, så kan man räkna med att jag är med till 100%. Fast det är väl tur att alla inte är likadana ;)

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0