Det är mycket nu

Som rubriken antyder så har jag ganska mycket att hålla reda på. Utöver vardagens alla krav med jobb och andra frivilliga engagemang, så har jag en massa projekt som löper parallellt just nu. Vissa kräver lite mer förberedelse än andra, både i form av administrering och träning. Vilka är alla dessa bollar jag har i luften och järn jag har i elden? Jo, närmast på programmet står Gran Paradiso till påsk. Därefter ska jag i månadskiftet april-maj skida Jämtlandstriangeln med två kollegor, för att sedan åka till Alperna för mitt 4000+projekt direkt efter midsommar. Jag hinner sedan knappt hem till Sverige förrän jag ska åka till Ryssland för att bestiga Elbrus. Sommaren rundas av med en fjälltur med syster och pappa i augusti, och får MW som han vill så kommer jag att följa honom till Hurrungarna, Norge i September. Utöver dessa grejer så finns mina Grönlandsplaner hela tiden i bakgrunden.

Det är mycket just nu, men jäklarns vad kul jag har :) - eller rättare sagt, kommer att ha.

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja gud va mycket roligt du har på gång. Där ligger jag i lä. :)

2009-02-19 @ 00:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0