Förkyld och smågrinig

Jag har haft en förkylning som gått fram och tillbaka nu under några dagar. Jag trodde där ett tag att den försvann under fjällturen, men natten därpå blev jag nedkyld i sömnen, så då passade den på att komma tillbaka. Egentligen är det ingen allvarlig förkylning, utan jag hostar bara lite grann. Dock är jag rädd för att träningen blir lidande. Jag hade tänkt ta en löptur redan i fredags, men det ställde jag in. Utöver detta så har jag definitivt vaknat upp på lite fel sida av sängen idag. Jag känner att jag går omkring och är lite smågrinig, eller rättare sagt, småförbannad. Det finns ingen enskild grej som orsakat detta tillstånd hos mig, utan idag är bara en sådan där dag, då jag och tillvaron inte drar riktigt jämnt. Förmodligen låter det värre än vad det är. Ganska snabbt skulle mitt humör kunna vända. Av den anledningen tror jag faktiskt att jag ska bege mig ut och springa idag, trots lättare förkylning, bara för att få piska all skit ur min kropp.

Till topps! /Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0