Fjällängtan


Jag fick en släng av "fjällängtan" i morse. Höga berg i all ära, men visst är det något speciellt med de svenska fjällen. Att få krypa ut ur tältet, vända sig mot solen och ta några djupa andetag. Att få släcka törsten med glasklart jokkvatten. Det är skönt att bara få vandra, att inte behöva prestera. Faktum är att jag ska upp till fjällen nu på onsdag. Visserligen pratar vi om Dalafjällen, och dessutom åker jag i jobbet, men jag ser ändå fram emot att få vila mig från civilisationen ett tag :)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Att vila från civilisationen"

Det är bland de största anledningarna till varför jag är ute i naturen så jag förstår dig precis :D

2009-08-17 @ 19:36:49
URL: http://robinhaag.blogspot.com
Postat av: Joel

Ja, ibland behöver man få lite distans :)

2009-08-17 @ 20:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0