Bloggnamn

Hm, eftersom jag har bestämt mig för att  skjuta på Grönland, så bör ju bloggen få ett annat namn. Jag har suttit och funderat ett tag, och visst har jag kommit på olika alternativ, men inget av dem har känts riktigt klockrent. Det bästa vore ju om jag hittade ett namn som rymmer allt jag håller på med. Visserligen handlar det just nu mycket om berg, men jag vandrar, cyklar, paddlar, skrinnar och skidar faktiskt en hel del också. Dock måste inte namnet vara kopplat till friluftsliv, utan det kan ju vara mer allmängiltigt, dvs. förmedla en känsla eller en tanke.

Jag tar tacksamt emot förslag på bloggnamn. Känner du dig lite kreativ, så tveka inte att komma med förslag.

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Patrik

Att stryka Grönland...



Äventyrsfronten...



Utmaningen...



Vägen dit...



Leva nu...



Mera krafter...



Naturen i mig...



Naturkraft...



Naturlycka...



Ursprånget...



Att inte veta...

2009-08-03 @ 22:40:56
Postat av: Joel

Tack Patrik, för förslag och inspiration!

2009-08-04 @ 07:34:57
Postat av: David

I god alpin stil...



Blir sugen på både Elbrus och Kilmanjaro, kanske möjligen mustaghata...

2009-08-05 @ 08:38:05
Postat av: Joel

David: Tack för förslaget! Muztagh Ata vore absolut spännande att göra.

2009-08-05 @ 09:47:09
Postat av: Mattias

Varför inte "Till Topps!" som du brukar avsluta dina inlägg med?

2009-08-05 @ 13:34:03
Postat av: Joel

Förvisso, dock finns det redan en sida som heter till topps, men annars var det ett bra förslag :)

2009-08-05 @ 14:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0