Kajaktur

Direkt efter jobbet imorgon åker jag ned till Västerås för vad jag tror ska bli en trevlig helg. Tänk er en mysig stuga för övernattning och varifrån man kan göra dagsturer i kajaken. Någon frystorkad mat blir det heller inte tal om, utan menyn består av allt från stek till grillat.

Dock har jag varit ganska upptagen denna vecka, bl.a. med förberedelser inför denna helgtur. Jag har faktiskt känt mig lite stressad, och det är också därför jag inte har hunnit uppdatera bloggen. Att detta inlägg också blir ganska kort beror på att jag snart ska iväg och spela innebandy samtidigt som jag väntar på att steken ska bli klar. Det ska bli skönt med lite helg.

Till topps! /Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0