Snart...

Jag har flugit hem till Norrbotten idag, för att träffa familjen. Jag är ju borta under jul och nyår, så jag fick passa på nu i november. Det ska bli ganska intressant att fira jul på Aconcagua. Om man ser till tänkbara upplägg så lär vi befinna oss uppe vid Nido de Condores vid jul, dvs. på 5400 meters höjd. Jag lär nog aldrig fira jul så högt upp igen, men vem vet, en vinterbestigning av Cho Oyu kanske skulle vara något :)

Hursomhelst så fick jag känslan av att jag snart ska flyga till Sydamerika när jag satt där på planet hem. Likaså kan jag verkligen se mig själv vandra på stigen in mot berget. Jag kan förnimma underlaget, stenarna, känslan. Det har börjat bli riktigt påtagligt. Snart så, snart...

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0