Förkyld

Det kunde man ju ge sig katten på, dvs. att jag skulle bli förkyld. I natt låg jag och svettades och kunde inte riktigt sova ordentligt, halsen och bihålorna värkte. Egentligen är det konstigt att jag inte har blivit det tidigare med tanke på att min kopps immunförsvar är försvagat pga. all träning. Dock är jag tacksam för att jag blev sjuk nu för det innebär att jag hinner bli frisk tills det är dags att åka. Det enda negativa är väl att jag inte kan göra de träningspass som jag har planerat, men samtidigt så känns det inte som någon större förlust. Jag ska hursomhelst minska på träningen i och med veckan som kommer.

Hm, jag måste fara till Gävle någon dag för att köpa lite REAL-frystorkat. Mumma! ;)

Till topps! /Joel


Kommentarer
Postat av: Linda

Nej usch. Inte bli sjuk nu.

2008-11-17 @ 10:18:44
URL: http://ars.blogg.se/
Postat av: Joel

Nåväl, kanske är det bäst att jag är sjuk nu och inte senare :)

2008-11-17 @ 17:44:56
Postat av: Tomas

Försvagas immunförsvaret av träning?

jag som trodde tvärt om!



Iaf så länge man lämnar tid och närin för återhämtning!

2008-11-20 @ 20:42:20
URL: http://aventyrilivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0