Mt Blanc, BMI och MAX

Det är knappt att man hinner komma hem och packa upp grejerna, tvätta och ägna sig åt persedelvård förrän man ska ge sig ut på äventyr igen :)

Om cykelturen genom Sverige mest blev en fysisk uthållighetsträning, så är nästa veckas klättring av Mt Blanc grenspecifik träning inför Aconcagua. Dock måste jag ägna veckan åt att äta upp mig igen, då jag tappat fem kilo under cyklingen. Jag har gått från ett BMI på ca. 23 till ett BMI på runt 21. Imorgon blir det till att sätta sig i bilen och köra till Max i Borlänge för att vräka i sig ett skrovmål med plusmeny och extradressing :)

Ibland är det gött att leva ;)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppa in på msn nån dag så man får höra hur det är med dig :)

2008-07-25 @ 12:51:27
URL: http://ars.blogg.se/
Postat av: LC, Maggsta

Sverigeresan, bra jobbat Joel!

Hälsningar LC

2008-07-29 @ 00:42:04
Postat av: Staffan

Extra drella på MAX, Mmmmmmm :)

2008-07-30 @ 17:53:07
URL: http://www.minutsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0