First contact

Igår skickade jag ett mejl med lite frågor och specifikationer till Roberts.pl, dvs. det polska företag som skräddarsyr varma dunsovsäckar åt en för en beskedlig penning. Läs tidigare inlägg om detta här.

Jag har siktet inställt på en Makalu 1100, 800 cuin med en komforttemp. på mellan -26 och -33. Vikt ca. 1600 gr. Ni kan kika in Staffans och Jennis blogg där de visar upp sina Makalu-säckar, scrolla längst ned.

image39
*dräggel* Förlåt, jag vet att det är nördigt - men jag kan inte rå för det ;)

Var för övrigt ut på isarna i morse. Steg upp tidigt och åkte i ca. två timmar - riktigt fint. Man måste passa på nu, för vem vet hur länge isarna är åkbara. :)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Staffan

Skridsko? har ni ingen snö?

2008-01-22 @ 10:58:42
URL: http://www.minutsida.blogspot.com
Postat av: Joel

Nix, inte i Falun iaf. En riktig dålig vinter :( Det positiva är dock att det råder bra skridskoförutsättningar när det inte snöar något.

2008-01-22 @ 13:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0