Digital eftersläpning ska bli till realtid

Som alltid så finns det ett nyhetens behag - och detta gäller även bloggandet. Det kommer att komma blogginlägg i en strid ström några dagar framöver, och det förklaras med att jag faktiskt har kommit en liten bit på vägen till Aconcaguas topp. Däremot kom jag inte igång/på tanken med att blogga direkt. Mitt realtidsbloggande släpar alltså efter med ca. ett halvår, men oroa er inte. Det är just detta halvår som jag tänkte ta igen lite snabbt, för så oerhört mycket har det inte hänt. Min förhoppning är att jag inom loppet av några dagar ska jag nått fram till dags dato - och därefter skrivs bloggen i realtid.

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0