Lilla julafton ;-)

Jag skrev, för inte så länge sedan, om att jag är en prylgalning och listade alla saker som jag önskade mig. Jag har börjat behandla prylgalningen inom mig, men inte genom späkning - utan tvärtom - genom att förse honom med det han önskar sig ;-)


Jag kan nu börja stryka en del grejer på listan.


Ryggsäck
Vinterpjäxor
Dunjacka
Dunsovsäck
Glaciäryxa
Stegjärn
Vandrarskor
Skaljacka
Alpinklättringsdamasker
(Kompaktdigitalkamera)
(Mp3-spelare)
(GPS)
(Pulsklocka)

Många av dessa grejer hade jag tänkt köpa länge, så nu under mellandagarna slog jag till.

image24image25image26image28
Crispi Sydpolen        Haglöfs Matrix 70L    Patagonia        Olympus Mju 770 SW
GoreTex-pjäxa          vikt: ca. 1950 gr       Down Parka      perfekta friluftskameran
                                                                       vikt: ca. 700 gr   Nätt, lätt samt vattentät ned
                                                                                                     till 10m. Stöt- och slagtålig

Nu får jag ta och besinna mig! Åtminstone för ett tag :-)

Till topps! /Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0