Hjälp, jag är en prylgalning!

Det är bara att erkänna, för när röken har lagt sig och alla bortförklaringar med den, så är "the last man standing" en prylgalning. I fråga om friluftsgrejer så är mitt ha-begär omättligt. Jag undrar om det finns ett tolvstegsprogram för sådana som jag? Nåväl, innan jag skriver in mig på något sådant så ska jag "bara" köpa några friluftsgrejer. Egentligen har jag det mesta, men man vill ju uppdatera sig.

Ryggsäck
Vinterpjäxor
Dunjacka
Dunsovsäck
Glaciäryxa
Stegjärn
Vandrarskor
Skaljacka
(Kompaktdigitalkamera)
(Mp3-spelare)
Och säkert en massa annat som jag glömt att ta med här...

Vi snackar ju bara om grejer för mellan 20 000-30 000. Hm, det får bli nudlar ett tag till framöver :-)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Staffan

Vad har du för skostorlek? Har ett par halvlåga Garmont, med 2 spännen. Mkt fint skick. 43:or. Mina fötter måtte ha växt ;)

2007-12-04 @ 22:27:44
URL: http://www.minutsida.blogspot.com
Postat av: Joel

Sorry, det är ingen storlek som passar mig.

2007-12-05 @ 09:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0