Träning v6

Jag har börjat komma igång så smått. Lite nöjd är jag över att jag börjar närma mig den vikt jag hade innan jag åkte. Än återstår ett par kilo, men visaren på vågen rör sig uppåt. Helst vill jag upp ytterligare två-tre kilo, men jag vet att det kommer inverka negativt på min tekniska klättring och löpning.
 
Apropå löpning, så har jag börjat stretcha höftböjaren och det verkar som att det är riktigt bra för mina knän. Dock har jag hållit på och ropat hej många gånger förut. Nu ska jag vara mer återhållsam. Jag ska se till att stretcha kontinuerligt, så får vi se vilka resultaten blir.
 
Cyklel jobbet ToR (100 min)
Innebandy i tisdags (60 min)
Styrketräning i lördags och söndags (120 min)
Totalt 280 min 
 
Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0