Träning v39

Nu har jag börjat komma igång med träningen så smått. Man kan u tro att jag har fläskat på mig medan jag haft träningsuppehåll, men har jag gått ned i vikt. Det hänger samman med att jag inte upprätthåller min muskelmassa när jag inte styrketränar. Jag har faktiskt gått ned hela fem kilo från juni, mest muskler lite fett.
 
Dock vet jag av erfarenhet att jag brukar komma tillbaka till nivå på ett par-tre månader, bara jag får träna normalt.
 
Cykel jobbet ToR, må, to-fr (60 min)
Innebandy i torsdags (60 min)
Volleyboll i torsdags (60 min)
Styrketräning i lördags (60 min)
Balansbräda och handgrepp i söndags (60 min)
Totalt 300 min
 
Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0