Våga vägra frystorkat

Efter alla mina turer har jag helt enkelt förätit mig på frystorkat. Säkerligen är det en kombination med illamående på hög höjd, och den kamp det alltid varit med att trycka i sig dessa påsar. Min melodi för denna tur är att ta med mig snabbmakaroner, nudlar, färsk lök, paprika, vitlök. Dessa saker bryner man på så det nästan blir lite av en Pad Thai. Proteiner kompletterar jag genom att äta beef jerky vid sidan av.
 
Jag har precis fått hem ett lass Jack Link's Beef Jerky i smakerna Teriyaki, Peppered, Hot&Sweet. Av erfarenhet vet jag att det aldrig är fel med kraftfulla smaker, gärna kryddstarka. Det underlättar att få ned maten på hög höjd.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Linus

Bestaller du jerkey via natet fran USA eller finns det nan aterforsaljare hemma i Sverige?

2014-03-31 @ 08:44:34
Postat av: Joel

Det finns JL beef jerky på XXL, men jag beställde från
http://www.mobil.jerky-house.com/Sverige/

2014-03-31 @ 17:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0