Några recensioner

Inför Carstens har jag gjort några inköp av lite grejer. Igår inhandlade jag nya gummistövlar då vi kommer att vandra i blöt och gyttjig terräng. Egentligen får jag ångest av att jag ska bära med mig massa vikt i skodon, dvs. både mina storskor på 2kg samt gummistövlar på 1,6kg.
 
Sedan har jag kunnat testa min solcellsladdare från Powermonkey och den fungerar mycket bra. Med den ska jag kunna ladda min mobil och min kamera. Egentligen hade jag hoppats på att ta med min nya videokamera Cam Sports, men nu när jag har testat den blev jag så totalt besviken, både på ljud- och bildkvalitén att jag ska försöka reklamera den. Hellre åker jag utan kamera än att filma med den dåliga kvalitén. Jag kommer bara bli förbannad när jag sedan tittar på det jag filmat.
 
Eventuellt får jag med mig en GoPro istället.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Johan

Go pro är det enda vettiga för klättring....

2014-03-30 @ 17:04:02
URL: http://norenklattrar.blogg.se
Postat av: Joel

Hade en till yukon, men tänkte testa nåt nytt. Dock var ju kvaliten totalusel.

2014-03-31 @ 17:23:54
Postat av: Sofie

Hej! Jag är också på jakt efter en solcellsladdare, verkar ju riktigt smidigt! Var köpte du din Powermonkey? :)

2014-05-01 @ 15:32:37
URL: http://solcellsladdaren.se
Postat av: Joel

Hej Sofie!

Ledsen att jag inte svarat tidigare, men jag har varit bortrest och inte sett kommentaren. Jag köpte min Powermonkey via Addnature.

2014-05-04 @ 14:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0