Träning v1


Äntligen har jag fått hem min träningsbänk från Boden. Tog hem det med tåget. Perfekt placering i vardagsrummet, så att jag kan se på Kunskapskanalen samtidigt som jag tränar. Jag har också varit och köpt vikter på Rusta 77kg för 1300kr. Hade en del sedan tidigare. Nu ska jag bara få hem resten av träningsbänken, så kan jag köra alla möjliga övningar i hemmets lugna vrå.
 
Greppbräda i fredags (60 min)
Styrketräning i måndags, torsdags, lördags (155 min)
Löpning i söndags (40 min)
Totalt 255 min  
 
Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Kristina

Nu skrev du fel. Så att du kan se på spännande träningsprogram/sportprogram med testosteronstinna deltagare som bara slåss och springer omkring, menar du?

Eller Rambo?

2014-01-06 @ 17:03:12
Postat av: Joel

Jo, det är ju sant. Jag ville bara verka lite mer intellektuell.

2014-01-06 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0