...tyst det är i huset...

 
Det är i alla fall alldeles väldigt tyst ifrån Indonesien-hållet. Expeditionen bör ha avverkat sin tredje dag av vandring, och i originalupplägget angavs fem dagars vandring in till Carstensz. De kan möjligen ha dragit upp tempot något, och jag skulle tro att första möjliga bestigningsdag är måndag den 29:e december. Då hänger det dessutom på att vädret samarbetar. Min samarbetspartner i väderfrågan är www.mountain-forecast.com, som anger att det kommer att snöa rejält på den där pyramiden på måndag, tisdag och onsdag. Den här expeditionen kommer inte att gå till historien för att allt bara funkade precis som det skulle... Jag skulle glädja mig extra mycket om satellittelefonen funkade som den ska, men jag har gett upp lite där. Under tiden försöker jag lägga pussel med de ledtrådar jag har, via diverse internetsidor, men det går ganska dåligt. Jag vet helt enkelt inte mer än så här just nu. Kanske får jag göra om bloggen och börja visa gulliga kattbilder istället. Här kommer en på Joels absoluta favorit. 
 
Mot nya höjder!
Kristina
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0