"The satellite phone you are trying to call....

 
....cannot be reached at the moment." Jag har hört det några gånger nu och har insett det lönlösa i att försöka. Men Joel ringde! Jag bär omkring på mina mobiler, en jobbmobil och en privat, mest hela tiden. Jag kan nästan alltid nås. Och idag missade jag det första samtalet från Joel. Otroligt frustrerande, men jag satt i bilen på motorvägen och hade fullt upp med någon omkörning och att sjunga med i Mando Diao på radion, och så lyckades jag inte uppfatta signalen förrän det var försent, och jag hann inte svara. Det var en tung timme innan han ringde igen.
 
Jag var fortfarande på motorvägen, och försökte hitta någonstans att svänga av, men det fanns inget, så jag försökte navigera så försiktigt som möjligt medan jag fick mina fyra minuters samtal. Det var förstås jättebrusigt och vissa saker uppfattade jag inte alls, medan jag fått annat lite klarare för mig. De är inte längre i någon djungel, om jag förstod rätt, men har två dagars vandring kvar till Cartsensz. De siktar på att ta toppen på nyårsaftonen
 
 
Det är inte säkert att Joel hinner med sitt flyg hemåt, den 3:e januari, men det blir ett senare problem. Han är ledig fram till den 6:e januari, och innan dess bör han ju ha landat i Sverige. Fram tills dess är det här min blogg och jag kan lägga upp hur puttenuttiga bilder jag vill!
 
Mot nya höjder!
Kristina
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0