Det drar ihop sig

Det är mindre än en vecka till avresa. Jag har börjat trappa ned på träningen, även om jag har haft ett annat upplägg pga. olika omständigheter. Det har inte blivit någon belastningsträning, men desto mera yoga. Får se om jag har nytta av den när jag ska krångla mig fram i den täta undervegetationen ;).
 
Det enda jag har gjort kring vaccination är att fylla på med en omgång dukoral. Kolera var jag skyddad mot, men det fanns tydligen någon ytterligare sjukdom som krävde påfyllning av vaccin. Tror jag är skyddag mot nästan allt som går. 
 
Packlistan, inklusive mat, är klar. Nu gäller det att vara lite klok i hur jag packar i handbagage respektive incheckningsbagage. Risken finns alltid att det incheckade försvinner. Jag packar därför allt sådant som jag inte enkelt kan ersätta eller undvara i handbagaget, dvs. vissa klädesplagg och mediciner osv. 
 
Som vanligt ska man lämna så lite som möjligt åt slumpen. Fast å andra sidan, hur spännande vore det om allt var förutsägbart? En all inclusive till bergen, nja, tror jag hoppar det.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Kristina

Man ska lämna så mycket som möjligt till sin tjej, har jag hört. Stämmer, va?

2014-12-11 @ 12:29:08
Postat av: Joel

Av slumpen?

2014-12-11 @ 20:30:09
Postat av: Kristina

Av allt, sägs det. Utom snus.

2014-12-12 @ 19:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0