Träning v5

En bra träningsvecka. I fredags körde jag ett riktigt hårt styrkepass, och då menar jag hårt. Det är ovanligt att jag pressar mig till den grad att jag spyr, men det hände faktiskt i fredags. Nu kan man tycka att det är en konstig grej att yvas över, men för mig är det ett kvitto på att jag inte mesar runt när jag kör på gymmet i min ensamhet.
 
Utöver detta så blev förutsättningarna för långfärdsskridskor de bästa tänkbara under helgen. Eftersom det varit tö under några dagar, blev isen snöfri och spegelblank. Det var bara att ta tillvara på denna möjlighet. Alltså, ingen pulkadragning, men väl skrinnande.
 
Cykling till jobbet (må-on)
Innebandy i onsdags och torsdags (60 min)
Styrketräning i fredags (60 min)
Vandring med packning (30kg) till jobbet (100 min)
Långfärdsskridskor i lördags och söndags (150 min)
Totalt 520 min
 
Till topps /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0