Träning v49

Jag ska inte sticka under stol med att jag inte kunnat träna som jag önskat denna höst. Dels har jag bytt arbetsplats, vilket har tvingat mig till nya rutiner, dels jobbar jag oftast mellan 9-10h varje dag (exkl lunch). Det har varit svårt att orka/hinna med träning. Jag försöker att köra så många pass jag orkar på helgerna.
 
En annan sak är att Vinson känns lite avlägset när resan formellt inte är klar. Dock fick jag ett glädjande besked igår, då en tredje medlem anslöt sig till gruppen. Det innebär att vi nu att vårt team är fulltaligt. Jag kände verkligen att jag tagit ett avgörande kliv mot mitt mål. Det inspirerade mig till riktigt fina träningspass under helgen. Kul!
 
Styrketräning i lördags (60 min)
Greppbräda i onsdags och söndags (120 min)
Volleyboll i torsdags (60 min)
Löpning i söndags (45 min)
Totalt 285 min 
 
Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0