Budord

Det finns tio budord för träning, vilka lyder:
 
1. Du ska inga andra intressen hava jämte träning.
2. En dag utan träning är en dag utan mening.
3. När Du vilar tränar dina konkurrenter.
4. Den som tycker träning är roligt, tränar för lite.
5. Träning är ett tillfälle att tävla.
6. Så länge Du är seg kan du inte bli övertränad.
7. Det som inte dödar, det härdar.
8. Smärta är svaghet som lämnar Din kropp.
9. Många äro kallade, få äro utvalda.
10. Det finns många sätt att bli dålig på, men bara ett sätt att bli bra på: TRÄNING
 
Själv har jag några uttryck som jag gillar:
 
Go hard, or go home
Second place is just the first loser
Hakka päälle
 
Nu ska jag sluta skriva och köra ett spontanpass istället.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Andreas R

Jag tycker att Nike uttrycker det kort och bra: "Just do it!"

2013-08-28 @ 09:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0