Träning v39

Med ett schyst järnrör kan man slå världen med häpnad.
 
I mitt fall kommer järnröret i form av en chinning bar, dvs. stång att göra pull ups i. Det är faktiskt ganska otroligt vad mycket man kan göra med minimalt med utrustning. Jag körde ett styrkepass igår som verkligen tog musten ur mig. Utöver stången hade jag en hantel och en kettlebell. Jag använde hanteln vid core-träningen genom att rulla fram och tillbaka samtidigt som man försöker sträcka ut sig så långt det går. Kettlebellen tränade jag både biceps och triceps. Och givetvis pull ups på det.
 
Nåja, min akilleshäl är mina knän. Jag har aldrig haft några större problem med dem förut, men efter Kirgizistan hände något i samband med min magsjuka. Tyvärr, har knäna inte återhämtat sig helt ännu, men jag kör excentriskt och förhoppningsvis ska de bli bättre med tiden.
 
Cykling till jobbet (fr)
Innebandy i tisdags (60 min)
Styrketräning i fredags (60 min)
Totalt 150 min
 
Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0