Planeringsträff

Idag ska jag fara till Stockholm för att lägga upp planerna för vårt kommande Yukon-projekt. Preliminärt blir det nog så att vi åker i slutet av april och är där en bit in i maj. Faktiskt har jag redan "clearat" det med chefen.
 
Av denna anledning vill jag passa på och undestryka att alla pratar om hur himlans bra lärare har det med ledigheter osv. men hade jag jobbat som lärare i år, så hade denna resa varit omöjlig. Visst har man en del lediga veckor, men å andra sidan är de låsta till högprissäsonger.
 
Nåja, det ska bli kul att få lägga upp ramarna tillsammans med Axel och Benny. Kanske går vi t.o.m. ut på byn.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0