Förberedelser FA

Nu när det har blivit riktigt vårväder, så ska jag börja ta tag i min konditionsträning inför Pamir. Jag har faktiskt fuskat med den ganska mycket, t.ex. kan jag inte minnas när jag var ute och sprang senast. Nåja, innebandyn har nog hållt flåset uppe till en viss del. Jag är dock inte så orolig för jag har satsat mer på styrketräning, vilket jag faktiskt tror är till större gagn på berg än vad löpning är.

Jag och Benny har också beställt kartor över ett par områden. Förhoppningsvis dimper de ner med posten inom en vecka. Sedan är det bara att börja fundera på logistik och anmarsch, basläger och möjliga toppar att förstabestiga. Planeringen är som sagt halva nöjet :)






Till topps! /Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0