12 gram

Jepp, så mycket vikt sparade jag genom att ta tepåsarna ur sitt hölje samt dra bort det lilla snöret på 20 påsar. Nu kan du tycka att det är löjligt att hålla på så här, men till det säger jag bara att det inte är du som behöver bära teet.
 
Idag har jag alltså varit och inhandlat det mesta av den mat som jag ska ha på turen. Eftersom jag har blivit känsligare för vad jag äter på mina turer, har jag laddat upp med idel läckerheter och gotta. Det är viktigt att hitta smakrika saker, gärna med smak som bryter av. Vad sägs om: turkisk peber, ballerina, kexchoklad, choklad med apelsinkrokant, spicy nudlar, knorrs spaghetti bolognese, oboy drickchoklad, nescafé lyx, göl pepparsalami, miniostar osv. Dessutom ska jag torka purjolök, lök, paprika och skinka. Här ska inte tuggas det vanliga frystorkade och snicker's.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0