Träning v52

Jag försöker sköta både mig och bloggen exemplariskt den här veckan, så här kommer lite inside-information om Joels sista träningsvecka inför turen till Atlasbergen.

En jobbfri vecka och en mycket blygsam träningsvecka, om man inte räknar med den hårda mentala träning som ett rejält pass på IKEA i mellandagarna medför. Dock avslutades IKEA-dagen med att Joel hängde med mig på Friskis & Svettis, för det som han kallar för ett "hopp- och skuttpass". Veckans enda riktiga träningstillfälle:

F&S Medelpass i torsdags (60 min)
Imlil 1700 möh till Refuge du Mouflon 3200 möh (330 min)
Totalt 390 min

Jag tränade mer än Joel den här veckan. Det händer inte ofta!

(red) Ledsen Kristina, men du hade inte räknat med att jag påbörjade vandringen på söndagen. (Joel)

Mot nya höjder!/Kristina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0