Gubben är på gång!

Idag körde jag mitt första riktiga träningspass sedan jag kom hem från Kirgizistan. Innebandy och medelålders män är en finfin kombo. Jag fick också svar på mitt prov som jag gjorde i samband med magsjukan. Läkarutlåtandet hade gjort den mest lakoniska människan stolt: "Samtliga prover som kontrollerades visar bra värden." Skönt att veta. Vad är det för värden man mäter i ett avföringsprov?
 
Nåja, jag ska vara snäll och glad. Jag är ju frisk. Det var också skönt att springa skiten ur sig idag, eftersom jag de två senaste veckorna har jobbat 11 timmar om dagen i snitt. Hjärnan behövde tömmas.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Erkänd sanning:

Gubbe is da shit!

2012-08-27 @ 18:06:51
Postat av: Joel

It is, it is...

2012-08-27 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0