Pamirförberedelser

Jag har insett att det inte är så mycket tid kvar innan vi åker. Det är bara knappt två månader till avfärd. Jag kan faktiskt känna mig lite stressad av detta då jag inte kunnat gå för fullt med träningen. Huvudanledningen är att jag känt mig nödgad att vila. Under den senaste veckan har jag känt av stressymptom i kroppen, med ökad puls och förhöjt blodtryck. Lite är det sviter av den påfrestning som Köpenhamsturen innebar. Jag tror inte att ansträngningen var det värsta utan de höga pollenhalterna. Att jag dessutom är inne i den mest intensiva perioden på jobbet underlättar inte.

Nåväl, bortsett från att jag inte har kunnat träna som jag tänkt mig, så har jag hyfsat bra koll på läget. Utrustningslistan börjar utkristallisera sig. Det är några grejer jag eventuellt ska komplettera med t.ex. en SPOT. Det får bli på min nästa sväng till Stockholm.

Till topps! /Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0